chios

1 Januari 2012

Publicerad 2012-01-01 15:05:36 i Allmänt

Första dagen på ett nytt år.

Den började med sovmorgon, jag och sandra klev inte upp förens strax före 11. Den tappra dottern var vaken till 00.45 inatt så hon fick sova så länge hon ville idag . Sköööönt!

Sen frukost, sen tog jag och Frida en promenad ner till stallet. Vi träffade både K , L och M. Snackade lite samt hälsade på Totte som inte var alltför tillfreds. Han saknar sin kompis och det märktes. Skrutthästen! <3

Lite soppa och plättar till lunch. Nu spelar s och kribbe "finns i sjön" och jag har nyss betalat lite räkningar (alldeles för sent, jag vet, men bättre sent än aldrig) och Frida gluttar lite på tv.

Snart ska vi till mormor/morfar för lite kvällsmat, tack för det, alltid skönt att slippa laga själv. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

chio

Jag är en smedjebacksbo som är född-69. Jag har 2 döttrar, Sandra (7 år) och Frida (6 år) samt en sambo. Mitt stora intresse förutom familjen är hästar. Jag försöker hålla igång íntresset så mycket jag kan, men tiden räcker inte alltid till så mycket som jag skulle vilja.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela