chios

onsdag fm

Publicerad 2012-03-07 11:25:59 i Allmänt

Idag är det soligt men kallt. Inte så skönt som det ser ut när man kikar genom fönstret. Men jag ska inte klaga för imorgon ska det visst bli snöfall hela dagen och det vill vi INTE ha. Bläää!
Sol och värme tack!!



Kribbe är på jobbet, Frida på dagis och Sandra är hos mormor en stund. Sandra har friluftsdag egentligen och hon har varit på ishallen och åkt skridskor. Men efter ett tag tjura hon ihop på Sandra-vis och ville åka hem. Försökte övertala henne att stanna tiden ut men icke-sa-nicke....Hon frös och hade ont i huvet så hon fick avrunda istället. Envisa skruvelfian.
Ska försöka hinna göra åtminstonde en nyttogrej innan barnen ska hämtas, bäst att passa på när man är själv. :-)

I em ska jag till backa för att ta in "maries hästar"....kul! Kanske om jag tar med julius ut på en liten promenad, vi får se. Ska höra om det är ok också i sånna fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

chio

Jag är en smedjebacksbo som är född-69. Jag har 2 döttrar, Sandra (7 år) och Frida (6 år) samt en sambo. Mitt stora intresse förutom familjen är hästar. Jag försöker hålla igång íntresset så mycket jag kan, men tiden räcker inte alltid till så mycket som jag skulle vilja.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela