chios

Fredag

Publicerad 2013-12-13 21:11:49 i Allmänt

Idag så har jag gjort min sista dag på solgruppen, i varje fall för ett tag. Känns både skönt och vemodigt. Mitt nya schema på gläntan börjar med 2 dagar ledigt så iom att jag är ledig i helgen så blir jag alltså ledig i 4 dagar = minisemester. Kan vara välbehövligt! :-D För övrigt har dagen bestått av städning, matlagning samt ett kvällsbesök på bergakul. Träffade på Ida med sina söta tjejor, kul det för barnen rastade av sej ordentligt tillsammans. F var övertaggad och sprang omkring som en tok....sen gick luften ur henne totalt och då ville hon åka hem, så vi var där ca 1 timme. Det räcker även för den här gamla mamman för det är sån hög ljudnivå. ;-) Nu (21.10) så ligger jag redan till sängs, helt slut och ska snart sova. Tanter örk int hur mycket som helst. ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

chio

Jag är en smedjebacksbo som är född-69. Jag har 2 döttrar, Sandra (7 år) och Frida (6 år) samt en sambo. Mitt stora intresse förutom familjen är hästar. Jag försöker hålla igång íntresset så mycket jag kan, men tiden räcker inte alltid till så mycket som jag skulle vilja.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela