chios

ledig dag

Publicerad 2013-12-10 16:55:55 i Allmänt

En bra dag är snart slut. Har varit ledig så imorse tog jag mej en liten sovmorgon till 10-tiden. Sen bestod fm av städning, välbehövligt och skönt när det var klart. Hämta barnen vid skolan, 3 st denna gång, Sandra hade med sej en klasskamrat hem (M, för första gången). Under tiden de lekte o K passade dom så åkte F och jag in till stan för att köpa lucianattlinne till på fredag. Vi passade även på att fika på Engeln, det var sååå länge sen sist jag var där. Är det någon som är sugen på en fika nångång, hojta till så hänger jag på. :-) Just nu ligger jag till sängs med en jobbig huvudvärk, men den ger sej nog snart. " Det som inte dödar, det härdar". ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

chio

Jag är en smedjebacksbo som är född-69. Jag har 2 döttrar, Sandra (7 år) och Frida (6 år) samt en sambo. Mitt stora intresse förutom familjen är hästar. Jag försöker hålla igång íntresset så mycket jag kan, men tiden räcker inte alltid till så mycket som jag skulle vilja.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela