chios

Bad

Publicerad 2013-07-09 13:34:19 i Allmänt

Sitter vid stranden i Risingsbo å njuter av solen och värmen. Jag har köpt mej en strandstol på Rusta så nu sitter jag äntligen skönt. Frida är i vattnet och letar fiskyngel som vanligt, Sandra är med mor&far i stan och köper sandaler.
Jag har semester i hela 4 dagar, låter lite men det är mycket för mej. Det var länge sen jag var ledig så länge. :-)

Sen efter detta ska vi antagligen ut i skogen för att leta efter smultron. Kanske en kantarell eller två åxå. ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

chio

Jag är en smedjebacksbo som är född-69. Jag har 2 döttrar, Sandra (7 år) och Frida (6 år) samt en sambo. Mitt stora intresse förutom familjen är hästar. Jag försöker hålla igång íntresset så mycket jag kan, men tiden räcker inte alltid till så mycket som jag skulle vilja.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela