chios

jao

Publicerad 2013-10-05 15:25:56 i Allmänt

Idag öser regnet ner. Inte för att det gör så mycket, lite mysigt är det allt och man med gott samvete vara inne och greja. :-)

Dagen har hittills bestått av sovmorgon (med huvudvärk som följd), gå på kalas för sandra, handla lördagsgodis på hemmakväll samt slappa/slöa.

Ikväll ska jag göra nåt som jag inte har gjort på åratal nämligen gå på bio! Jag o Sinead ska se en skräckis så jag kommer att vara vettskrämd när jag kommer hem igen. Jag har inte gått på bio sen Saga-biografen lades ner och det var lääääängesen, nån som minns när det var?
Så det blir premiär för mej på Star-bio (?)....skoj ska det bli i vilket fall. :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

chio

Jag är en smedjebacksbo som är född-69. Jag har 2 döttrar, Sandra (7 år) och Frida (6 år) samt en sambo. Mitt stora intresse förutom familjen är hästar. Jag försöker hålla igång íntresset så mycket jag kan, men tiden räcker inte alltid till så mycket som jag skulle vilja.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela