chios

fredag

Publicerad 2013-09-20 14:17:26 i Allmänt

Idag på fm har jag varit iväg till kupolen med Sinead....med barnbidraget i högsta hugg så köpte jag nyttokläder till ungarna: mössor, vantar och överdragsbyxor. Och hoppsan så slank det ner en tröja till mamman också.... ;-)

Just nu råder lugnet efter skolan. Jag datoriserar, Frida tittar på tv uppe och Sandra tittar på tv nere. Lika bra att hålla isär dom så de slipper bråka som vanligt. Får se vad vi hittar på senare....

Ikväll blir det iaf fredags*** (avskyr ordet) med chips, läsk och Idol.... :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

chio

Jag är en smedjebacksbo som är född-69. Jag har 2 döttrar, Sandra (7 år) och Frida (6 år) samt en sambo. Mitt stora intresse förutom familjen är hästar. Jag försöker hålla igång íntresset så mycket jag kan, men tiden räcker inte alltid till så mycket som jag skulle vilja.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela