chios

Fredag med uselt väder.

Publicerad 2011-02-04 12:29:27 i Allmänt

Idag är det uselt väder. Först "snöstorm" och nu vid lunch mulet/grått med mycket blåst. Usch, jag vill verkligen inte gå ut på någon promenad. Stackars barnen som har skidtävling på förmiddagen med dagis. *Burr*


Jag har fortfarande träningsvärk både här och där efter ridpasset i onsdags. Hoppas det ger sej till helgen för jag ska jobba både lördag och söndag. Skoj! :-)




Snart ska jag iväg och fika med Ch på "Mitt i smeten". Det var väldigt länge sen sist så det ska bli gött och trevligt. Detta fik rekomenderas för det är litet och mysigt.



Nu vill jag att det snart ska bli vår med värme och torra/halkfria promenadvägar så jag kan ut och gå utan att riskera slå ihjäl mej!!
     

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

chio

Jag är en smedjebacksbo som är född-69. Jag har 2 döttrar, Sandra (7 år) och Frida (6 år) samt en sambo. Mitt stora intresse förutom familjen är hästar. Jag försöker hålla igång íntresset så mycket jag kan, men tiden räcker inte alltid till så mycket som jag skulle vilja.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela