chios

Hästpromenad

Publicerad 2011-02-16 18:26:27 i Allmänt


Fina La Dolche Vita.


Lena och Naemi.

I Lördagskväll var jag till Lena och stallet. Vi tog en promenix i backen eftersom det var mörkt ute. Det är sååå nyttigt att gå i den backen för den tar lite i "arschelmusklerna" och man får upp flåset (i varje fall jag med min usla kondis). Så man får motion samtidigt som man får hästsällskap samt en "tjatstund" med Lena. Perfekt!

Senare så blev det melodifestivalen och som jag trodde så gick Sanna och Brolle till final. De hade gjort det oavsett låt bara för att det är dom. Jag är redan allergisk mot Sannas flottdrypande schlagerdäga och då har jag bara hört den 2 ggr.
   Jag har sett i stort sett varje melodifestival sen 1978 och jag kan lugnt påstå att denna omgång var den uslaste och mest pinsamma hittills och det säger inte lite. Fy sjutton!!! Den enda låt som var "skaplig" var The Monikers trallvänliga slinga. jag gillar iofs Daniel, jag tycker att han var bra redan på Idoltiden. Jag gillar hans scenspråk och hans lite självsäkra uppträdande.
   Ja,ja hoppas att nästa omgång blir snäppet bättre, då är ju Erik Saade med iaf och han borde ju kunna leverera.

Annars så rullar dagarna på som vanligt, jag varvar plugg med jobb hos syrran på ABB.

Kommentarer

Postat av: tjippen

Publicerad 2011-02-23 02:13:12

Vilka vackra hästar! Ser ut som du använt Riders Magic i Blondinbellas man. Stämmer det?

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

chio

Jag är en smedjebacksbo som är född-69. Jag har 2 döttrar, Sandra (7 år) och Frida (6 år) samt en sambo. Mitt stora intresse förutom familjen är hästar. Jag försöker hålla igång íntresset så mycket jag kan, men tiden räcker inte alltid till så mycket som jag skulle vilja.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela