chios

Dagen efter.

Publicerad 2011-06-05 19:44:37 i Allmänt

Igår var jag först till Person/Öbrells på "förfest". Det var jag, Ch, Ch´s dotter Anna och Tiger. Sen var det ett gäng "små"grabbar aka 2 söner tillhörande huset och deras kompisar. Kul hade vi och nån öl slank ner.
Sen vid kl.23 for vi cyklandes ner på byn. Kön var lång in till öltältet men in kom vi. Partyambulansen gjorde sin sista spelning denna kväll och det var ös och bra musik. Kul!
Vid kl.1 tröttnade tanterna och cyklade hem igen. Jag somnade nog inte förrens vid 3 och vaknade i morse kl 9 av Fridas härliga "vrål".

Summa summarum blev att det var skoj igår men jag har varit bra trött hela dagen idag. Skit samma, jag gör gärna om detta! :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

chio

Jag är en smedjebacksbo som är född-69. Jag har 2 döttrar, Sandra (7 år) och Frida (6 år) samt en sambo. Mitt stora intresse förutom familjen är hästar. Jag försöker hålla igång íntresset så mycket jag kan, men tiden räcker inte alltid till så mycket som jag skulle vilja.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela