chios

suck

Publicerad 2011-10-31 07:38:49 i Allmänt

Jag är sååå glad att jag skrev kanske i förra inlägget för drömmen får fortsätta att vara en dröm. Det var såååå nära men den föll på målsnöret. Usch, jag känner mej så besviken och lite ledsen faktiskt för alla inblandade!


Annars så har helgen varit fullspäckad men väldigt rolig. Jag tycker det är så härligt att ha släkten här, vi känns som en enda stooor familj. ;-)
Frida har fyllt 5 år. Hon är stor tjej nu, tänk vad tiden går. Mycket presenter från både familj och kompisar samt mååånga kakor och lite glasstårta.
Nu är det höstlov, vad ska man då hitta på? Aktiviteterna som finns verkar vara mest för de större barnen. Några tips och ideer??



Tjejorna med sina fina käpphästar (som jag och syrran fick när vi var små). Min hette Carino och syrrans hette (tror jag) Black Beauty.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

chio

Jag är en smedjebacksbo som är född-69. Jag har 2 döttrar, Sandra (7 år) och Frida (6 år) samt en sambo. Mitt stora intresse förutom familjen är hästar. Jag försöker hålla igång íntresset så mycket jag kan, men tiden räcker inte alltid till så mycket som jag skulle vilja.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela