chios

Ledig söndag

Publicerad 2012-06-10 15:05:35 i Allmänt

Kribbe är nu hemma igen och det är så skönt. Han har klippt gräset samt röjt en hem del, en ny trädgård börjar växa fram. Det blir så fint!

Imorgon och 3 dagar framåt ska jag gå intro på lyktan. Nervöst men samtidigt kul att pröva på nåt nytt. Jag ska vara på alla 3 avdelningarna i sommar, kul men lite rörigt blir det. :-)

I torsdags var jag till vc och drog bort en stortånagel. Det gick bra men nu efteråt är det lite bökigt. Jag kan bara ha sandaler eller foppatofflor för annars gör det ont. Tur att det är sommar för vad skulle jag annars ha för skor? Hoppas det läker snabbt!

Sandra är i skrivande stund på kalas hos sin kompis Vilma. Hon var så förväntansfull, hoppas hon har det skoj! Vi ska hämta henne i cadillacen har hon bestämt så så får det bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

chio

Jag är en smedjebacksbo som är född-69. Jag har 2 döttrar, Sandra (7 år) och Frida (6 år) samt en sambo. Mitt stora intresse förutom familjen är hästar. Jag försöker hålla igång íntresset så mycket jag kan, men tiden räcker inte alltid till så mycket som jag skulle vilja.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela