chios

Tisdag

Publicerad 2013-02-26 08:10:32 i

Ligger fortfarande i sängen och drar mej. Får passa på nu när barnen har sportlov. Har fått många kvällspass denna vecka (med flit) just av denna anledning. Vill inte kliva ur den varma sängen....

Det är en kall morgon, -11 grader, frostbitna träd och kall/klar luft. Vi väntar ett tag med att gå ut så att solen hinner värma upp lite.

Jag och Frida ska ha lite egentid idag. Då ska vi åka till uddparken och mata änderna och sen tar vi nog en sväng förbi lekparken också. Kanske ett biblioteksbesök, vi får se vad vi hinner med. :-)

Spralliga Frida in action!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

chio

Jag är en smedjebacksbo som är född-69. Jag har 2 döttrar, Sandra (7 år) och Frida (6 år) samt en sambo. Mitt stora intresse förutom familjen är hästar. Jag försöker hålla igång íntresset så mycket jag kan, men tiden räcker inte alltid till så mycket som jag skulle vilja.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela