chios

torsdag

Publicerad 2013-02-28 15:26:43 i Allmänt

Inatt har vi sovit *like crap* både jag och F samt att hon vaknade kl 6.00 så nu är tanten liiiite trött i ögat. Ögonen svider som sjutton och är jättejobbiga. Har tagit ögondroppar som inte tycks hjälpa. *suck*
Jag ska snart bege mej till jobbet trots detta så denna kvällen kommer att bli jobbig känner jag, hav överseende kära kollegor. :-/
 
Annars har vi varit till hab/logopeden jag och F. Hennes uttal är inte det bästa, hon har svårt för R, S och sj-ljud plus att hon pratar lite slarvigt i allmänhet. Hoppas att hon nu kan få hjälp med detta så att hennes kompisar kan förstå henne bättre.
 
Jag och K har haft ett litet snack idag....jag har sagt ifrån lite om hur vi har det, jag är trött på att bara vara småbarnsmorsa samt hemmafru="slav"....ni som känner oss vet vad jag menar. Jag är LESS på att göra i princip allting själv, jag vill också få *Leva*.....Få avlastning på diverse plan.... Får se om lösningen hjälper eller stjälper, det får framtiden utvisa.
 
Nä, dags att göra mej iordning för att dra till jobbet då.
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Åsa

Publicerad 2013-02-28 18:59:49

Kan inte du och flickorna komma ner till oss i maj, kristihimmelfärds tex. Killarna i familjen är då i Stockholm på hockey VM med Linus lag, så har vi en tjej helg här, skulle vara så roligt att träffa dig och dina supersöta flickor:)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

chio

Jag är en smedjebacksbo som är född-69. Jag har 2 döttrar, Sandra (7 år) och Frida (6 år) samt en sambo. Mitt stora intresse förutom familjen är hästar. Jag försöker hålla igång íntresset så mycket jag kan, men tiden räcker inte alltid till så mycket som jag skulle vilja.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela