chios

Dd

Publicerad 2013-07-07 22:21:42 i Allmänt

Nu har K dragit på jobb igen, denna gång i ca 3 veckor. Skööönt på sätt o vis men jobbigt ändå.
Tur som får barnen vara några dar på fritids, då får de leka av sej lite. Sen hoppas jag på vackert väder så vi kan hänga vid stranden en hel del.
MEN jag behöver nog liiiite hjälp med barnpassning nån gång, så jag kan göra lite praktiska saker, har ju trots allt en hel gård/trädgård att ta hand om.
Om inte annat kan det vara kul med besök så man får tjitt-tjatta lite.
Kom gärna förbi å hälsa på så bjur vi på gofika. ;-)

Kommentarer

Postat av: Annapanna

Publicerad 2013-07-08 06:57:20

Jag å Ebba kommer gärna förbi nån dag! :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

chio

Jag är en smedjebacksbo som är född-69. Jag har 2 döttrar, Sandra (7 år) och Frida (6 år) samt en sambo. Mitt stora intresse förutom familjen är hästar. Jag försöker hålla igång íntresset så mycket jag kan, men tiden räcker inte alltid till så mycket som jag skulle vilja.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela