chios

Människor

Publicerad 2013-06-14 20:51:35 i Allmänt

Ligger o funderar i regnrusket. Hur en del människor är funtade, hur de tänker o beter sej. Hur en del absolut INTE tänker....
Jag gillar verkligen människor som är ärliga, vänliga, empatiska och som har hjärtat på rätt ställe.
Som kan bjuda på sej själva, har humor, är positiva, ser lösningar istället för problem.
Som står för vad de säger, håller vad de lovar, som får mej att skratta och som utstrålar positiva vibbar.

Däremot så har jag svårt för personer som talar vitt och brett om vad som ska hända, vad man ska göra, bara personen har gjort ditt o datt först. Och sen så sker inte detta givetvis. "Det låter stort när katten skiter"!!
Eller personer som kan umgås med andra i ett visst sammanhang men absolut inte i ett annat. Man duger bara ibland....typ....
Eller klängiga, krävande, dryyyga personer, som för att må bra så måste den få bekräftelse heeeela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

chio

Jag är en smedjebacksbo som är född-69. Jag har 2 döttrar, Sandra (7 år) och Frida (6 år) samt en sambo. Mitt stora intresse förutom familjen är hästar. Jag försöker hålla igång íntresset så mycket jag kan, men tiden räcker inte alltid till så mycket som jag skulle vilja.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela