chios

Hmmm

Publicerad 2013-03-10 11:51:31 i Allmänt

Inte är det många som kikar in här om jag inte skriver det på facebook.....trist.....
 
Annars har jag haft en lååång sovmorgon idag, ända till 10.30.....skööönt. Just nu surfar jag, har druckit kaffe och tagit det allmänt lugnt. Snart att laga mat, duscha och sen får vi se.
Kallt ute idag igen men solen lyser så vädret duger.
 
Jag har pratat med poolen idag, om jobbet, och då frågade jag om varför jag inte blir utringd till allégården nå ofta längre. Sen sa jag att de kunde plocka bort mej därifrån helt så jag har nu gjort min sista dag där!! Skönt faktiskt för jag har mått så dåligt över att alltid bli ratad och "bortknuffad" för andra vikarier på det stället. Nu kan jag släppa det och det är ett steg i rätt riktning. Bra!!
Solgruppen är bra och där känner man sej som en i gänget och inte "bara som en vikarie". :-D
Jag ska jobba där 16-21 ikväll.

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2013-03-11 07:45:44

Bra jobbat Anna! Rensa dålig karma och för in positiva vindar istället!
Lycka till!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

chio

Jag är en smedjebacksbo som är född-69. Jag har 2 döttrar, Sandra (7 år) och Frida (6 år) samt en sambo. Mitt stora intresse förutom familjen är hästar. Jag försöker hålla igång íntresset så mycket jag kan, men tiden räcker inte alltid till så mycket som jag skulle vilja.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela