chios

jo

Publicerad 2013-10-03 18:13:58 i Allmänt

Idag har dagen bestått av jobb 7-14....det gick bra förutom ett stort etiskt dilemma. Samvetet gnager rejält och jag skulle vilja kunna göra mer. Men jag hoppas att det löser sej ändå på nåt vis och det snarast....stackars krake. :-/

Väl hemma så har dagen bestått av plocka, städa, vila benen lite, fixa i trädgården, plantera ljung"arrangemang" och laga kvällsmat bestående av lasagnerester till barnen och köpt gulashsoppa till oss. Jag provade även att göra äppelkräm på våra egna äpplen men hur den blev att smaka återstår att se för den står på kylning i skrivande stund. Tänkte servera den med gräddmjölk. Det låter ju gott iaf. ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

chio

Jag är en smedjebacksbo som är född-69. Jag har 2 döttrar, Sandra (7 år) och Frida (6 år) samt en sambo. Mitt stora intresse förutom familjen är hästar. Jag försöker hålla igång íntresset så mycket jag kan, men tiden räcker inte alltid till så mycket som jag skulle vilja.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela