chios

Lycklig

Publicerad 2013-09-25 21:25:29 i Allmänt

Halleluja!! K kom hem idag, 2 dar för tidigt. Helt plötsligt så rullade bilen in på gårdsplan. Vilken lycka!! Uuunderbart!! FRIHETen är tillbaka! Jag drog givetvis först till stallet där jag snackade med Sofia en stund. Sen for jag vidare ut till skogs. Hittade mycket trattisar, det verkar vara ett bra år för dom. Vill ni ha? Hojta till då så ska jag plocka lite till. :-) Sen blidde det pizza till kvällen för att "fira" att det är över för denna säsong! Nu ligger tanten till sängs redan för att orka upp till jobbet imorgon, då vankas det en lång dag med möte. Interesting! ;-) Men före jobbet ska jag morgonfodra Loman o Ronja för äntligen kan jag tomta på Backa igen! Som jag längtat! <3 Dagens skörd!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

chio

Jag är en smedjebacksbo som är född-69. Jag har 2 döttrar, Sandra (7 år) och Frida (6 år) samt en sambo. Mitt stora intresse förutom familjen är hästar. Jag försöker hålla igång íntresset så mycket jag kan, men tiden räcker inte alltid till så mycket som jag skulle vilja.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela