chios

Första inlägget.

Publicerad 2008-10-25 11:35:04 i Allmänt

Hej svejs.

Nu ska tydligen även jag bli bloggare.

Jag måste erkänna att jag har varit väldigt skeptisk mot allt vad bloggande heter. Men efter att jag har läst ett par bloggar som är väldigt bra och roligt skrivna så har jag fastnat totalt. Just nu har jag 7 st bloggar som jag följer dagligen och jag tycker att det är både intressant och skojigt att läsa dessa.

Nu ska jag då försöka mej på detta jag också, men det kommer nog gå väldigt knackigt i början, så hav överseende är ni snälla ( om nu någon mot förmodan kommer att läsa min blogg).

Bye for now.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

chio

Jag är en smedjebacksbo som är född-69. Jag har 2 döttrar, Sandra (7 år) och Frida (6 år) samt en sambo. Mitt stora intresse förutom familjen är hästar. Jag försöker hålla igång íntresset så mycket jag kan, men tiden räcker inte alltid till så mycket som jag skulle vilja.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela