chios

Hej igen!

Publicerad 2010-12-22 20:20:14 i Allmänt

Hejsan bloggen.

Nu har det gått ett bra tag (1,5 år) sen sist och mycket har hänt sen dess. Både bra och dåliga saker. Lång uppdatering sker snart när jag har mer tid.

Om 2 dagar är det julafton och barnen ser framemot detta väldigt mycket. Härligt med riktig vinter, snö och kallt.

Jag ska jobba imorgon och juldagen på allégården och det ska bli jätteskoj. Jag trivs väldigt bra där.

När barnen har lagt sej ska jag äntligen lägga mej jag med, först för att läsa en stund och sen ska jag soooova.

Ha en bra morgondag!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

chio

Jag är en smedjebacksbo som är född-69. Jag har 2 döttrar, Sandra (7 år) och Frida (6 år) samt en sambo. Mitt stora intresse förutom familjen är hästar. Jag försöker hålla igång íntresset så mycket jag kan, men tiden räcker inte alltid till så mycket som jag skulle vilja.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela