chios

ledigt

Publicerad 2011-04-22 08:41:47 i Allmänt

Nu har jag äntligen pluggat klart. Underbart! Nu kan jag släppa den molande pluggpressen som hela tiden har funnits medvetet eller omedvetet. Jag har fortfarande inte riktigt förstått att det är över men snart så släpper det helt. När jag kommer hem från jobbet på ABB så kan jag bara skita i plugget och umgås med mina barn på ett avslappnat sätt och bara vara.....Gud, så skööööönt!!!

Vädret som råder nu finns det inget att klaga på, det är så ljuvligt när det inte är för varmt utan jag kan göra saker utan att må dåligt (jag tål inte för hög värme). Denna årstid är min solklara favorit, helt klart, jag skulle vilja ha det såhär mycket längre. När blommorna kommer upp ur jorden, träden börjar få knoppar och vattnet porlar i bäcken. Me like!!

Snart ska jag och Frida iväg och mata fåglarna i hamnen. En favoritsysselsättning!


Jag, förra sommaren.

 


Flickorna med sina älskade svambobballonger (förra sommaren).

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

chio

Jag är en smedjebacksbo som är född-69. Jag har 2 döttrar, Sandra (7 år) och Frida (6 år) samt en sambo. Mitt stora intresse förutom familjen är hästar. Jag försöker hålla igång íntresset så mycket jag kan, men tiden räcker inte alltid till så mycket som jag skulle vilja.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela