chios

Tips!!

Publicerad 2011-08-24 17:21:04 i Allmänt

Om ni inte redan har det så tipsar jag om "mina vårdkontakter". På landstinget dalarna så finns det en sida som heter just så. Där loggar man in (jag gör det via bankid) och hamnar på sin privata sida. Där kan man b.la. se sina recept, både nya och utgångna, förnya recepten och man kan beställa tid på t.ex. vårdcentralen . Skitbra!
   Jag förnyade 2 recept på reumatologmottagningen igår ca kl 17.00 och i morse kl 8.40 så fick jag svar från "min" läkare att det var klart. Snacka om service!
   Skönt att slippa sitta och vänta på att nån ska ringa upp!!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

chio

Jag är en smedjebacksbo som är född-69. Jag har 2 döttrar, Sandra (7 år) och Frida (6 år) samt en sambo. Mitt stora intresse förutom familjen är hästar. Jag försöker hålla igång íntresset så mycket jag kan, men tiden räcker inte alltid till så mycket som jag skulle vilja.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela