chios

gott nytt år

Publicerad 2011-12-31 17:56:17 i Allmänt

Jahapps, har inte skrivit på ett bra tag men jag har inte haft lust. Men nu tänkte jag försöka summera året som gått.


*Blev klar undersköterska
*Jobbat under sommaren/hösten på allégården, bästa arbetsplatsen (iaf på 1:an)
*Varit arbetslös "på riktigt" för första gången i mitt liv.
*Kribbe bytte jobb som slutade med "förskräckelse".
*Kribbe arbetslös hela hösten och är det fortfarande.

*Sandra slutade på dagis och började på lekis. Hon blev stora tjejen.
*Utredning av Frida på hab. Trolig diagnos:Adhd samt ligger efter 1,5 år.

*Red några ggr på väderbacken
*Red hos Lena/Dolche på våren/sommaren
*Började hänga i Backastall. Både positiva/negativa/jobbiga stunder. Jag hoppas att det vänder till enbart positiva.
*Började fundera att på allvar att skaffa egen häst igen (ev.en shettis)

*En lång, kall, riktigt snörik vinter.
*Våren kom snabbt och var efterlängtad.
*Bra sommar för mej som inte gillar extrem värme.
*Ok höst.
*Snöfattig början på den nya vintern.


Inte några större händelser med andra ord, lite smått och gott samt en nypa skit, men överlag ett ganska bra år. Jag hoppas att 2012 blir betydligt bättre och att vissa proppar lossnar.
Jag hoppas på jobb, hjälp till Frida samt ett bättre klimat stall/hästmässigt. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

chio

Jag är en smedjebacksbo som är född-69. Jag har 2 döttrar, Sandra (7 år) och Frida (6 år) samt en sambo. Mitt stora intresse förutom familjen är hästar. Jag försöker hålla igång íntresset så mycket jag kan, men tiden räcker inte alltid till så mycket som jag skulle vilja.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela