chios

Människor

Publicerad 2011-12-10 18:52:20 i Allmänt

Från mobilen därav inga mellanrum fast jag gör dom. Människor och hur de funkar/tänker. De finns de (som jag) som tänker alldeles för mycket och så finns det dom som aldrig tänker. Har alldeles nyligen råkat ut för den sistnämnda. Inte kul! Jag kanske överreagerade men jag blev så otroligt sårad/ledsen, det var väldigt längesen jag kände så. Jag föredrar en öppen och rak relation till någon och här var det tvärtom(och en liten lögn inblandad också). Personen ifråga verkar inte fatta att jag tog illa vid mej och tror visst att det bara är att fortsätta som förr. Jag kommer gärna tillbaka men då ska det snackas först och reda ut vart vi har varandra. Får väl se vad som händer.... Allternativt att nån av oss får ett jobb( helst pronto!! Någon?? )....så att jag kan utöva detta intresse på egen hand. Det vore det bästa. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

chio

Jag är en smedjebacksbo som är född-69. Jag har 2 döttrar, Sandra (7 år) och Frida (6 år) samt en sambo. Mitt stora intresse förutom familjen är hästar. Jag försöker hålla igång íntresset så mycket jag kan, men tiden räcker inte alltid till så mycket som jag skulle vilja.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela