chios

seg dag.

Publicerad 2011-02-09 18:46:18 i Allmänt

Igår fick Frida feber/skräll i halsen/snorig så då trodde jag att nu blir hon rejält förkyld. Jomen tjena...feberfri i morse, nån lite host och inget mer. Hon fick givetvis vara hemma ändå men hon var så pigg, så pigg. Ni som har träffat frida vet vad jag menar. ;-) ... Imorgon blir det dagis igen, hon kan få riva det huset istället för vårat.... ;-)

Snart är det lugnt i huset och "Halv 8 hos mej" vilket Frida också gillar att titta på så vi brukar se det tillsammans innan hon somnar.

Jobb imorgon fm och sen plugg igen, det blev inte så mycket av den varan idag.

Snöoväder

Det varnas för snöoväder imorgon/fredag, det skulle visst bli mest (upp till 2 dec) i värmland så vi får väl se om det kommer hit också. Nää, hoppas det håller sej undan för nu vill jag ha sol, dripp-dropp och värme, eller hur?

Dripp-dropp

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

chio

Jag är en smedjebacksbo som är född-69. Jag har 2 döttrar, Sandra (7 år) och Frida (6 år) samt en sambo. Mitt stora intresse förutom familjen är hästar. Jag försöker hålla igång íntresset så mycket jag kan, men tiden räcker inte alltid till så mycket som jag skulle vilja.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela