chios

Datorkrasch

Publicerad 2011-01-26 14:09:44 i Allmänt

Som rubriker lyder så har våran stationära dator kraschat och K vet inte än vad det är för fel. Processorn var det inte upptäckte han när han hade köpt en ny för 1200:-...... *Surt sa räven*
Så nu sitter jag med den bärbara i knäet och skriver. Vi får se om jag lär mej att lägga in bilder i denna också så att inläggen blir lite roligare.

Plugget går bra, jag fick ett VG på sista inlämnade uppgiften och då blir jag självklart extra sporrad att läsa.... Kul! :-)

Idag ska jag till röda korset i söderbärke med mamma och sandra. Hoppas vi gör några fynd. Som fattig student så är RK, loppisar och tradera mina bästa vänner (när det gäller kläder alltså).....

Sen ikväll ska jag till väderbacken, dels för att titta när syrran rider och dels för att fråga Jenny om jag kanske kan få hoppa in i syrrans grupp nån gång bara. Jag måste få testa att rida en dressyrlektion för att se om jag klarar av det överhuvudtaget. Det var jättelängesen jag red dressyr (på riktigt så att säga). Ta nåt litet skutt vore inte heller helt fel nångång framöver.... Vi får se vad som händer! 

Idag tittade solen fram och det är helt underbart. Det var kallt hela dagen men det gör inte så mycket när solen är framme. Jag blir då gladare och piggare av det iaf. 

Nu ska jag ta mej en banan och sen ladda för att hämta barnen på dagis... *det är inte favoritsysslan precis*

Kram och hej! 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

chio

Jag är en smedjebacksbo som är född-69. Jag har 2 döttrar, Sandra (7 år) och Frida (6 år) samt en sambo. Mitt stora intresse förutom familjen är hästar. Jag försöker hålla igång íntresset så mycket jag kan, men tiden räcker inte alltid till så mycket som jag skulle vilja.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela