chios

Grapefrukt.

Publicerad 2011-01-20 10:12:27 i Allmänt

Men hur svårt är det att hitta på en vettig rubrik? Väldigt svårt tydligen om man tittar på mina.....

Ett litet snabbinlägg innan vi ska iväg till Falun jag, frida och morfar....

Sitter och äter min andra frukost. Grapefrukt och kaffe. Jag skulle kunna äta jämt för jag känner nästan aldrig några mättnadskänslor, jag blir bara stinn i halsen.

Idag fick jag min personliga almanacka och den var jättefin. Rekomenderas varmt. Bild kommer!

Vet ni vad jag har svårt för? Trångsynta människor som inte kan "tänka utanför ramen". Think outside the box.

Kommentarer

Postat av: tjippen

Publicerad 2011-01-21 23:53:08

fina hästbilder,bruden i röd jacka ser ut att va mkt skicklig ryttarinna!!!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

chio

Jag är en smedjebacksbo som är född-69. Jag har 2 döttrar, Sandra (7 år) och Frida (6 år) samt en sambo. Mitt stora intresse förutom familjen är hästar. Jag försöker hålla igång íntresset så mycket jag kan, men tiden räcker inte alltid till så mycket som jag skulle vilja.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela