chios

Soligt.

Publicerad 2011-01-19 14:50:08 i Allmänt

Idag har det varit soligt ute och det är välbehövligt. Lite piggare blir man allt. :-)

Denna eftermiddag har jag pluggat lindrande vård. Just idag om historik, lagar och fallbeskrivningar. Undrar hur många sådana jag har gjort hittills?

Imorgon ska vi med Frida till Falun och logopeden. Hennes hörsel var ju felfri så vi får se vad logopeden har att säga om F´s uttal och prat. Spännande!

Lunchen innehöll hemmagjorda köttbullar samt hemmagjort mos + kokta grönsaker och jag tror att det blir korv stroganoff + ris till kvällen.

Jag längtar tills på fredag av många anledningar! :-)

Sandra


Frida och jag




Kommentarer

Postat av: Ann-Sofie Eriksson

Publicerad 2011-01-19 16:04:24

Vilken hejare du är på att laga mat! Och sen hinner du plugga mitt i allt också. Jag ska se till att kurera mig så jag kommer på fredag. Jag ser fram emot det! Ha det så bra. Kram!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

chio

Jag är en smedjebacksbo som är född-69. Jag har 2 döttrar, Sandra (7 år) och Frida (6 år) samt en sambo. Mitt stora intresse förutom familjen är hästar. Jag försöker hålla igång íntresset så mycket jag kan, men tiden räcker inte alltid till så mycket som jag skulle vilja.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela