chios

brlg

Publicerad 2011-06-23 20:59:23 i Allmänt

Hej.

Idag har det varit ett riktigt ruskväder till och från så det blev en innedag.
Barnen var på midsommarfirande på dagis (de fick dansa inomhus för det skulle ju såklart regna och mullra just då) och gubben var på möte så jag fick vara själv hemma en stund. Lovely!
Jag passade på att lägga mej en stund och läsa/blunda lite. Så skönt!

Efter vi hade hämtat barnen på dagis åkte vi hem för lite fika. Sen for vi och lämnade av barnen vid mor&far för att åka vidare till brlg. Kribbe gick på biltema och jag på ÖB innan vi åkte till icamaxi för storhandling. Jag trodde att det skulle vara helt hysteriskt där med tanke på morgondagen men det var inte så farligt faktiskt. Visst var det mycket folk men det gick bra ändå, positivt överraskad blev jag.
Men jordgubbarna såldes för ockerpriset 55:-/L utanför affären. Usch!

Nu är det slappare än slappast. Barnen ser på smurfarna, jag surfar i vardagsrummet och K surfar på sin mobil inne i sovrummet. En vardagskväll i 2011-talets tecken.

Glad midsommar!!

Kommentarer

Postat av: åsa

Publicerad 2011-06-24 07:11:09

Önskar dig och din familj en trevlig midsommar! Hoppas att det inte regnar allt för mycket.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

chio

Jag är en smedjebacksbo som är född-69. Jag har 2 döttrar, Sandra (7 år) och Frida (6 år) samt en sambo. Mitt stora intresse förutom familjen är hästar. Jag försöker hålla igång íntresset så mycket jag kan, men tiden räcker inte alltid till så mycket som jag skulle vilja.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela