chios

Torsdag

Publicerad 2011-06-16 09:25:19 i Allmänt

Igår var en bra dag. Snälla barn och besök av kusin Jens. Vi spelade kort (chicago, sjuan och vändtia) och det var skitkul. Det måste göras om inom en snar framtid, eller hur Jens?? :-)

På em åkte jag till brlg (helt själv) för att göra en mammografiundersökning. Det tog 10 minuter, så fort gick det. Väldigt bra att man får göra dessa undersökningar för bröstcancer är skrämmande tycker jag. Jag får svar inom 4 veckor.
Efter detta så "shoppade jag loss". Var på Lager70, dollarstore, röda korset samt icamaxi. Lovely att få gå i sin egen takt och kika i lugn och ro. Jag handlade lite diverse och på rk köpte jag en tröja, 3 st tidningar, en årsbok-83, en bikiniöverdel, en handduk (att torka golv med), en dvd samt en cd-skiva för hela 15 kr. De hade nämligen 75% rabatt så billigt blev det.

Idag så har jag börjat dagen med en härlig frukost. Apelsinjuice, 2 st havrekusar med brieost samt några jordgubbar. Gott, gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

chio

Jag är en smedjebacksbo som är född-69. Jag har 2 döttrar, Sandra (7 år) och Frida (6 år) samt en sambo. Mitt stora intresse förutom familjen är hästar. Jag försöker hålla igång íntresset så mycket jag kan, men tiden räcker inte alltid till så mycket som jag skulle vilja.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela