chios

bada

Publicerad 2011-03-12 09:05:37 i Allmänt

Idag blir det en bra dag, det känner jag på mej. Först ska jag och sandra till biblioteket där de har "utförsäljning" av gamla böcker och tidningar. Kanske jag gör nåt fynd, vem vet? Efter det blir det loppiset i samma byggnad, första loppiset i smjb, hoppas det blir fler. Jag älskar loppisar! :-)

I em blir det sen en tur till Gillersklack och deras bad med Uliis och barnen. Ska bli jättekul och det tror jag Frida också kommer att gilla stort.

Sen att vädret består av strålande solsken gör ju inte saken sämre precis. Jag gillar när man börjar få vårkänslor för lusten att få det rent och fint hemma växer med stormsteg. Jag ska bara hinna med det också, men lite pö om pö så fixar sej allt. ;-)


Älskade sol!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

chio

Jag är en smedjebacksbo som är född-69. Jag har 2 döttrar, Sandra (7 år) och Frida (6 år) samt en sambo. Mitt stora intresse förutom familjen är hästar. Jag försöker hålla igång íntresset så mycket jag kan, men tiden räcker inte alltid till så mycket som jag skulle vilja.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela