chios

Bra dag!

Publicerad 2011-03-30 20:18:02 i Allmänt

Vilket underbart väder det har varit idag. Barnens morfar och mormor var så snälla att de hämtade barnen idag på dagis, så vips hade jag fått en barnfri extra timme. Jag slog ikull mej i soffan ute på altanen och låg sedan där i värmen och bara njöt. Vindstilla och solen den lyste så skönt!!!! Efter det så tog jag mej en snabb powerwalk/joggingtur som gav mej lite extra energi innan jag hämtade barnen. 

Fick slutbetyget på social psykiatri idag, det blev ett VG! Jätteglad för detta och skönt att få respons på det jag gör. Då orkar jag kämpa på ett tag till (4 veckor).

Till kvällsmat har vi ätit den udda rätten spaghetti med spenatsås.  Det låter kanske inte så gott men barnen älskar det och riktigt vräker i sej maten.

Jag har även varit ute på en härlig ridtur men det skriver jag om senare när jag har hunnit lägga in bilderna från denna tur.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

chio

Jag är en smedjebacksbo som är född-69. Jag har 2 döttrar, Sandra (7 år) och Frida (6 år) samt en sambo. Mitt stora intresse förutom familjen är hästar. Jag försöker hålla igång íntresset så mycket jag kan, men tiden räcker inte alltid till så mycket som jag skulle vilja.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela