chios

Fullspäckad dag.

Publicerad 2011-03-16 09:17:10 i Allmänt

Underbart väder är det ute, strålande sol. Dock lite kallt ännu men det gör inget bara solen kikar fram.

Idag är jag ledig från jobb så det blir plugg för hela slanten. Jag ska även hinna ut och gå och kanske städa lite också. Jag har hur mycket som helst som bara ligger och tar plats (som jag bör slänga istället) så det tänkte jag börja med.

Jobbet ja, det på arkivet/ABB hos min syster. Det är jättekul men jobbigt för hjärnan. Det handlar i princip bara om siffror, siffror och åter siffror. Igår jobbade jag hela dagen och himlans vad trött jag var när jag kom hem. Plugga på kvällen var det inte tal om kan jag säga. Men det är bara bra med lite hjärngympa emellanåt. :-)

Snart så har jag pluggat klart. Jag har 1,5 vecka kvar på denna kurs (social psykiatri) och sen är det 4 veckor socialt behandlingsarbete och sen är jag klar. Det ska faktiskt bli skööööönt! Sen är det bara att hoppas att jag får ett jobb också (helst inom vården såklart!). Sommarjobb först och främst och sen till hösten är det till att söka alla jobb som dyker upp och hoppas på det bästa.

Stallet har jag inte varit till på ett tag, jag har helt enkelt inte haft tid. När pluggandet är slut så har jag dock tänkt att jag ska vara där betydligt oftare, jag saknar det så mycket. Bästa Dolche, naemi, granis och härliga Lena. Kram på er!!


Underbara La Dolche Vita.


Lena och fina Naemi.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

chio

Jag är en smedjebacksbo som är född-69. Jag har 2 döttrar, Sandra (7 år) och Frida (6 år) samt en sambo. Mitt stora intresse förutom familjen är hästar. Jag försöker hålla igång íntresset så mycket jag kan, men tiden räcker inte alltid till så mycket som jag skulle vilja.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela