chios

"Geo-cashing"

Publicerad 2011-03-20 19:49:41 i Allmänt

Idag har jag, sandra och kusin Jens varit ute och "Geo-cashat". Jag är chaufför och Jens håller i själva letandet efter skatterna. Han har då en GPS samt "coordinater". Dagens färd gick till en plats i ludvika.

Jens och Sandra på väg mot skatten.


Någonstans i Ludvika. Vart måntro?


Jens ute i snåren, letandes efter skatten.


Yes!!!

Detta är faktiskt jätteroligt och det är spännande att lista ut vart skatten ligger. Idag hittade vi 2 stycken, en liten och en stor.
Vädret idag gjorde ju inte saken sämre precis, helt underbart att vistas i solen!

Kommentarer

Postat av: Jensa

Publicerad 2011-03-21 06:40:10

:) Har hittat till din blogg nu. :D

Postat av: Ann-Sofie Eriksson

Publicerad 2011-03-21 11:41:00

Vad kul med geocashing! Jag vet att Dede har testat på det där också och hon gillar det. Man får både använda hjärnan och kroppen. Superbra! Samtidigt som man får vara ute i den härliga naturen. Ett bra påhitt! Ha det så bra! Kram.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

chio

Jag är en smedjebacksbo som är född-69. Jag har 2 döttrar, Sandra (7 år) och Frida (6 år) samt en sambo. Mitt stora intresse förutom familjen är hästar. Jag försöker hålla igång íntresset så mycket jag kan, men tiden räcker inte alltid till så mycket som jag skulle vilja.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela