chios

Melodifestivalen

Publicerad 2011-03-13 08:29:08 i Allmänt


Jahapps, så var då melodifestivalen över för denna gång. Ja och Nej så vann rätt låt. Jag hejade på Danny och The Moniker och det gick ju bra för dem bägge men Sööööööta Eric Saade vann. Låten är egentligen inte dålig och Eric är proffsig som bara den.... MEN.....det irriterar mej nåt så kopiöst att refrängen är en kopia på "Kall som is"(Karin och Anders Glennmark). Därför kan jag inte riktigt till 100% ta till mej denna låt hur mycket jag än skulle vilja.
Ja,ja vi slipper iaf skämmas när den stora tjottabalongen drar igång i Maj (??).



Idag är det städning på schemat hela förmiddagen för i em kommer en kompis till Sandra hit för första gången och då vill jag att det åtminstonde ska se skapligt ut så jag slipper skämmas. Första intrycket ni vet. ;-)
Kul för barnen att få "rasta av sej" en stund!

Imorgon ska jag äntligen få jobba hos syrran igen, det var ett tag sen iom magsjukeeländet som drabbade oss. Men nu är det nya tag, jag ska försöka jobba så mycket som möjligt för alla pengar är välkomna just nu. Plugga får jag göra när barnen har lagt sej.....det ordnar sej alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

chio

Jag är en smedjebacksbo som är född-69. Jag har 2 döttrar, Sandra (7 år) och Frida (6 år) samt en sambo. Mitt stora intresse förutom familjen är hästar. Jag försöker hålla igång íntresset så mycket jag kan, men tiden räcker inte alltid till så mycket som jag skulle vilja.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela