chios

mycket nu

Publicerad 2011-03-24 14:28:14 i Allmänt

Denna vecka har varit  fullspäckad. Jag har jobbat på Arkivet samt pluggat klart denna kurs. Jag är så hopplös så jag väntar in i det sista innan jag gör klart och sen blir jag skitstressad när jag inser hur kort tid det är kvar innan sista arbetet ska vara inne (imorgon). Tänk om jag kunde vara lite mer diciplinerad, vad mycket enklare det skule vara då.

Arbetar gör jag så mycket jag kan, orkar och vill hos min syster på arkivet. På söndag ska jag dock jobba på allégården och det ska bli jätteroligt för nu var det ett tag sen sist. :-)

På lördag ska jag på tjejmiddag hos fina Malin. Det ska bli så roligt för det var också ett bra tag sen sist, både med middagen och att träffa Malin. Vi ska äta lite gott och sen förhoppningsvis spela något sällskapsspel, det brukar vi göra.

Våren är nog här på riktigt nu (förutom att det blåser så förbannat mycket, bläää). Det kommer fler och fler vårtecken, både bra och dåliga sådana.


Bra vårtecken:

Vårsolen är helt underbar!


Sitter och solar. (Fotograf:Sandra)


Säsongens första glass ute.


Vattensamlaren sandra.


Första penseérna.

Och sen ett dåligt vårtecken:

Komposten börjar tina, därmed luktar den illa och flugorna frodas i den.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

chio

Jag är en smedjebacksbo som är född-69. Jag har 2 döttrar, Sandra (7 år) och Frida (6 år) samt en sambo. Mitt stora intresse förutom familjen är hästar. Jag försöker hålla igång íntresset så mycket jag kan, men tiden räcker inte alltid till så mycket som jag skulle vilja.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela