chios

Onsdag em

Publicerad 2011-03-16 15:22:05 i Allmänt

Nu har jag pluggat klart för idag. Jag lyckades få iväg 2 arbeten, det ena fick VG och det andra G. Nöjd med detta.

Ska snart hämta vildbattingarna på dagis, det är alltid lika roligt.....NOT! Det ska ålas på golvet, springas iväg och allmänt tära på mammans tålamod. Men det måste göras så det är bara att Andas!


De kan vara snälla också... ;-)


Först lite fika, smörgås och en liten skvätt kaffe. Jag har nästan slutat dricka kaffe efter senaste sjukan. Abstinensen försvann då.....jag kunde liksom inte dricka kaffe och så har det fortsatt. Jag dricker "om det behövs" men inte annars. På morgonen dricker jag inte kaffe t.ex. Det är faktiskt ganska skönt!

Kommentarer

Postat av: Tjippen

Publicerad 2011-03-17 02:04:31

Det funkar inte att locka med morötter o sen bara koppla på dem grimskaften??!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

chio

Jag är en smedjebacksbo som är född-69. Jag har 2 döttrar, Sandra (7 år) och Frida (6 år) samt en sambo. Mitt stora intresse förutom familjen är hästar. Jag försöker hålla igång íntresset så mycket jag kan, men tiden räcker inte alltid till så mycket som jag skulle vilja.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela