chios

Önskan

Publicerad 2011-03-09 12:33:06 i Allmänt

Idag har jag varit ute på en timmes promenad. Det var skönt att röra på mej men det gick väl sisådär att gå. Det var halt och jobbigt på vissa ställen. Jag fick dock upp flåset och värmen och det var huvudsaken.

Nu önskar jag vår!!! Kan inte solen fortsätta att lysa så snön/isen smälter bort fort som attan? Jag vill ha bara vägar, illaluktande blött gräs, knoppar som kommer upp ur jorden och jag vill få köpa de första penseérna.

Idag blir det ingen ridning på väderbacken för mej. Jag är alldeles för trött samt att det kostar många pengar (som jag inte har). Jag funderar dock på att åka och kolla när syrran rider iaf.

Plugget går vidare, just nu läser jag social psykiatri. Det är lite samma som psykiatrin som jag läste förut så det blir lite upprepningar. Men det gör inget, det är bara bra att proppa in det igen så att det verkligen sitter.

Nu ska jag äta en "kringla" som jag köpte igår på ett fik. Mumma!!


En liten and i det (iskalla) vattnet. Burr!


Snart är denna is ett minne blott.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

chio

Jag är en smedjebacksbo som är född-69. Jag har 2 döttrar, Sandra (7 år) och Frida (6 år) samt en sambo. Mitt stora intresse förutom familjen är hästar. Jag försöker hålla igång íntresset så mycket jag kan, men tiden räcker inte alltid till så mycket som jag skulle vilja.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela