chios

kul att ha fel.

Publicerad 2011-05-13 08:41:50 i Allmänt

Ibland kan det vara kul att ha fel. Jag tänker givetvis på eurovision....det blev rätt så spännande tillslut igår. Men BRA att de hade dragit ner på glaskrosset, det räddade nog Saade tror jag. Jag kommer självklart att heja på honom men jag kommer fortfarande att heja på Finland som har en bra låt (och kribbe är ju finnpajsare så finnblodet finns i famijlen så att säga). Så får det bli!

Idag är det än så länge fint väder och uppehåll. Får se vad vi hittar på. Vi är gräsänklingar flera dagar framöver då K är iväg på en jobbresa till Oxelösund. De åker först till Hallsberg, därefter till Norrköping och sen vidare uppåt i 10 km/timmen. Tänk vad lååååångsamt, inte undra på att det tar flera dagar. Men, men vi får väl roa oss så gott det går. Vill några hälsa på så är ni väldigt välkomna!

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2011-05-13 15:05:59

Nu har jag äntligen hittat in till din blogg, den var trevlig att läsa! Det blir helt klart fler besök! Jag hoppas du kikar in på min också, som jag alldeles nyligen påbörjat. Vi får försöka ta en dejt å kaffe nån dag. Det är alldeles för sällan!!Kram på dig!!

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-05-13 19:22:21

Jag har hittat din blogg också, jätteroligt att du har börjat blogga. Du skriver så bra!

Självklart måste vi fika nån dag (och sen framöver lite bingo också kanske)... ;-)

Kram!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

chio

Jag är en smedjebacksbo som är född-69. Jag har 2 döttrar, Sandra (7 år) och Frida (6 år) samt en sambo. Mitt stora intresse förutom familjen är hästar. Jag försöker hålla igång íntresset så mycket jag kan, men tiden räcker inte alltid till så mycket som jag skulle vilja.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela