chios

ledig dag

Publicerad 2011-05-16 19:40:35 i Allmänt

Idag har barnen haft studiedag coh därmed varit hemma. Gubben är fortfarande på jobbresa så ytterligare en dag som gräsänkling och regnade gjorde det också. Ännu en trökdag med andra ord.
För att lätta upp det hela så fick Frida vara hos mor&far och rå om dom alldeles själv en stund medans jag och Sandra for en sväng till Brlg. Där köpte vi skor (stövlar&tennisskor) till Sandra. Hon fick även ett par tights och så fyndade jag en vårjacka till barnen för halva priset=100:-. Riktigt fin var den så jag är nöjd med dagens köp.

Dagen är snart till ända. Barnen måste lägga sej tidigt för de ska var på dagis imorgon kl 6.30. Jobb på allégården vankas för mej mellan kl 7-15.30. Jättekul! :-)

En annan sak som jag funderar på är besöksantalet på denna sida. Som mest har jag haft 10 (?) besökare på en och samma dag, snittet ligger väl runt 5 stycken.  Det känns ju inte som att det är så värst många...vilka är ni som läser?? Ge gärna ett litet avtryck i gästboken (ni som inte redan har gjort det)... ;-)
Lite inspiration för att fortsätta skriva vore skoj!

Kommentarer

Postat av: åsa

Publicerad 2011-05-17 06:45:21

hej, jag läser din blogg. tycker att det är roligt att följa ditt liv med barn, man och jobb. Även om vi inte har träffats på flera år känns det inte som det. Läs gärna min.

Ha en bra dag och kram på dig

Postat av: Maria

Publicerad 2011-05-17 08:25:12

Måste hålla lite koll på grannen ;)

Postat av: Ann-Sofie Eriksson

Publicerad 2011-05-17 20:21:55

Hej Anna!

Jag tittar in ibland och läser din blogg! Jag har med den i min blogglista. Alltid roligt att läsa mer personliga saker om folk tycker jag.

Ha det bra! Kram!

Postat av: Mia

Publicerad 2011-05-18 14:20:47

Hej Vännen!

Jag läser alla dina inlägg, du skriver bra tycker jag! Så jag hoppas att du fortsätter blogga :)



Kramkram :)

Postat av: Malin

Publicerad 2011-05-18 20:09:24

Halloj Anna! Jag läser din blogg lite sporadiskt bara för att jag faktiskt är "nybloggare"! Jag har aldrig varit intresserad av bloggar tidigare, men har väl blivit det nu. Tycker det är kul att se hur du har det. Har ju faktiskt börjat lite smått själv också. Har du varit in till mig och kikat?

ha det bra. Hör av dig nån kväll så vi får tala lite! Kram!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

chio

Jag är en smedjebacksbo som är född-69. Jag har 2 döttrar, Sandra (7 år) och Frida (6 år) samt en sambo. Mitt stora intresse förutom familjen är hästar. Jag försöker hålla igång íntresset så mycket jag kan, men tiden räcker inte alltid till så mycket som jag skulle vilja.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela