chios

uppdatering

Publicerad 2011-05-03 20:41:50 i Allmänt

Nu har jag inte bloggat på ett tag igen, jag har helt enkelt inte haft nån lust.

Det har väl inte hänt så mycket egentligen, vardagen rullar på. Jag har äntligen studerat klart vilket är som en befrielse, jag har även slutat på arkivet vilket var mindre roligt. Nu är jag officiellt arbetslös igen! Men jag ska snart sommarjobba så jag blir inte arbetslös så länge den här gången.... *Bra det*

Sandra har äntligen lärt sej cykla...liten blir stor...nu vill hon cykla hela tiden, ju fortare desto roligare.

Redo för en cykeltur, dockan är med i cykelkorgen såklart!


Full fart framåt.


Ju fortare desto bättre!


De senaste dagarnas väder har varit under all kritik. Först sommarvärme och sen -pang!-så slog vädret om och det med besked. Usch och blää!!!

I väntan på att handla igår.

Det haglade en del kan man säga.....

Jag vill ha tillbaka sommarvädret, mina fina blommor måste klara sej....Rabatterna har stannat av och blommorna däri växer inget mer....

Mina minitulpaner.

Dillpion.

En vacker gullviva, hoppas den klarar av denna kyla som råder.

Jag vill göra rabarberpaj...med mycket vaniljsås till. :-)

Dessa penseér klarar sej iaf...de tål mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

chio

Jag är en smedjebacksbo som är född-69. Jag har 2 döttrar, Sandra (7 år) och Frida (6 år) samt en sambo. Mitt stora intresse förutom familjen är hästar. Jag försöker hålla igång íntresset så mycket jag kan, men tiden räcker inte alltid till så mycket som jag skulle vilja.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela