chios

Lördag

Publicerad 2011-11-26 10:19:24 i Allmänt

Jahapp, så var det lördag igen då, veckorna går fort. Allt är bra med oss, arbetslösa men vid ganska gott mod iaf. Ibland är det bra att ha en sk jorbruksfastighet eftersom vi då får skattepengarna i dec. Så i år uppskattas dom ännu mer( men de lär väl ta slut i ett nafs också). På hästfronten har det varit ganska livligt minst sagt. Jag har varit stallet ganska mycket och det är så roligt. Steffo är en underbar ponny med glimten i ögat. Nu har dock s kommit hem igen så nu vet jag inte riktigt hur det blir med allt. Men jag hoppas innerligt att allt löser sej o att jag får fortsätta. :-) Senare idag ska vi på larsbo julmarknad. Hoppas på att hitta nåt fint att köpa, annars får det bli cupcakes som en kompis står och säljer. Men jag ska kika eftet en krans att ha på dörren tänkte jag. Sen ikväll kommer gubben hem efter att ha tillbringat ett dygn i skogen med tillhörande jaktstuga/10 gubbar. Han ska bli jägare har han tänkt sej. Det kan han väl få bli, det är bara bra att han har ett intresse att ägna sej åt ( och gott med viltkött). Imorgon är det första advent. Ingen snö och +8 grader. Liiiite fel känns det allt. Det verkar intr vara några minusgrader på gång heller. Jag föredrar faktiskt förra årets vinter med snön och kylan annars blir det svårt med julstämningen tycker jag. Ha det bra! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

chio

Jag är en smedjebacksbo som är född-69. Jag har 2 döttrar, Sandra (7 år) och Frida (6 år) samt en sambo. Mitt stora intresse förutom familjen är hästar. Jag försöker hålla igång íntresset så mycket jag kan, men tiden räcker inte alltid till så mycket som jag skulle vilja.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela