chios

wihoo

Publicerad 2011-10-26 20:59:23 i Allmänt

Hej svejs!
Dagarna lunkar på som vanligt.

Är arbetslös fortfarande men har skrivit iordning mitt CV/personligt brev. Häromdagen sökte jag 3 jobb och efter ca 5 minuter hade jag fått ett svar, Eventuellt-om-när de behöver vikarier så hör dom av sej. inspirerande, verkligen.
Men dagen efter var det ett jobb som ville ha en teleintervju med mej...så där får vi se vad som händer! :-)
Är det någon som vet någon som har ett jobb (kortare, längre, vikariat...etc)...Hör av dej!

Till helgen som kommer fyller våran älskade unge Frida 5 år. Tiden går fort må jag säga. På lö blir det  kalas med släkten (både på min och kribbes sida) och på söndag ska hon ha kalas för ett par kompisar. Det ska bli skojsigt hela helgen. :-)



Jag måste få berätta (jag är så förväntansfull) att en av mina (realistiska) drömmar är kanske på väg att slå in. Hi,hi,hi..jag är sååå glad!
Jag berättar efteråt vad det är men det handlar om mitt stora intresse iaf. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

chio

Jag är en smedjebacksbo som är född-69. Jag har 2 döttrar, Sandra (7 år) och Frida (6 år) samt en sambo. Mitt stora intresse förutom familjen är hästar. Jag försöker hålla igång íntresset så mycket jag kan, men tiden räcker inte alltid till så mycket som jag skulle vilja.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela