chios

jobba

Publicerad 2011-09-18 14:50:32 i Allmänt

Hejsan.

Idag är det jobb för hela slanten...först 7.30-13 och sen 15.30-21.15....Men jag klagar inte för jag tycker det är kul att jobba. :-)

Annars är väl inte vädret sådär lysande...regn och rusk. Det märks att hösten är här för luften är klarare och kallare. Me like! Jag är ingen värmemänniska så jag trivs när det går att andas och när det inte är hög luftfuktighet som det kan vara ibland.

Gubbskrället är förkyld och hängig (fast han är på bättringsvägen) så nu väntar vi andra på att bli smittade, får se vem som blir först drabbad. 

Em i hoppning pågår för fullt. Jag tycker dock det är märkligt att eurosport visar de första kvaltävlingarna/laghoppningen live men när den individuella finalen går av stapeln idag så visar de bara ett kort sammandrag sent på kvällen. Urknasigt! Håller alla tummar och tår för R-G, Henrik och Malin. :-)

Nu ska jag göra mej en tallrik havregrynsgröt samt ta mej slurk (ullis, you know), sen ska jag bege mej till jobbet igen.

Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

chio

Jag är en smedjebacksbo som är född-69. Jag har 2 döttrar, Sandra (7 år) och Frida (6 år) samt en sambo. Mitt stora intresse förutom familjen är hästar. Jag försöker hålla igång íntresset så mycket jag kan, men tiden räcker inte alltid till så mycket som jag skulle vilja.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela