chios

Grattis

Publicerad 2012-04-04 10:59:12 i Allmänt

Igår fyllde kribbe 40 år. Mor&far samt svärmor&svärfar var här och gratulerade. Det bjöds på smörgåstårta och princesstårta. Gött!!
Grattis igen göbbe!!

En till som har fyllt år är Totte. Han fyllde 4 år i måndags, börjar bli stora killen nu. Grattis!

Idag ligger jag fortfarande i sängen. Sover som ett lass skit, har nån konstig förkylning som inte riktigt vill bryta ut ordentligt. Men nu har iaf halsen korkat igen så jag knappt orkar prata. Det är ett bra tecken, för det betyder att det är på väg att vända snart. Skönt! Men trööööött är jag!!!

Ikväll ska jag och K gå ut och äta (på chinatown), mor&far tar barnen. Vi brukar göra så när han fyller år, unna oss detta. Välbehövligt att komma ifrån vardagen lite. Jag ska nog äta black&white för det är såååå gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

chio

Jag är en smedjebacksbo som är född-69. Jag har 2 döttrar, Sandra (7 år) och Frida (6 år) samt en sambo. Mitt stora intresse förutom familjen är hästar. Jag försöker hålla igång íntresset så mycket jag kan, men tiden räcker inte alltid till så mycket som jag skulle vilja.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela