chios

Sjuk

Publicerad 2012-08-23 19:20:19 i Allmänt

Usch, vilka träliga dagar det har varit. Jag lade mej på spikmattan igår vilket jag inte hade gjort på evigheter. Jag låg ca 15 minuter vilket visade sej att det var alldeles för länge. Kroppen sparkade bakut, och det rejält. Vid 13 började jag känna mej riktigt risig o sen bröt det ut. Feber ( vilket jag inte haft på jättelänge ), ont i smålederna, tröööött, yrslig och lite annat protesterande. Kroppen trillade väl över den berömda kanten, all stress tog ut sin rätt. :-(

Idag har jag sakteliga blivit att må bättre o nu ikväll är äntligen febern borta igen, även den otäcka huvudvärken har släppt. Snabbt kommet, snabbt förgånget som tur är.

Jag redde ut detta tack vare mina underbara föräldrar, GULD värt. Vad gjorde jag utan er!!?? TACK!!!!!!

Imorgon ska Sandra gå sin tredje dag i ettan och jag/Frida ska göra hennes första dag på lekis. Tjejorna börjar bli stora!

Imorgon(eller på lö) kommer ÄNTLIGEN kribbe hem igen. Sköööönt!

Kommentarer

Postat av: åsa

Publicerad 2012-08-24 10:04:52

Tycker hon att det ska bli kul att börja förskoleklass,Petri frågade Tindra om det var kul i skolan första dagen,fick till svar: Nej vi fick bara sittaoch glo,det var på uppropsdagen.Nu tycker hon att det är kul:)Ha det

Postat av: Ann-Sofie Söderbergh

Publicerad 2012-09-13 19:41:36

Hej! Hoppas du har det bra. Jag ville bara tala om att jag har tagit en paus från Facebook. Så du ser mig inte där nu. Däremot så har jag tagit upp mitt bloggande igen. Men en helt ny blogg på en ny bloggportal. Du får gärna kika in: http://annsofiesoderbergh.wordpress.com/

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

chio

Jag är en smedjebacksbo som är född-69. Jag har 2 döttrar, Sandra (7 år) och Frida (6 år) samt en sambo. Mitt stora intresse förutom familjen är hästar. Jag försöker hålla igång íntresset så mycket jag kan, men tiden räcker inte alltid till så mycket som jag skulle vilja.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela