chios

Nystart.

Publicerad 2012-02-09 20:06:41 i Allmänt

Idag fick frida sin medicin för första gången. Hon var med och tittade på när jag gjorde iordning skeden med yoghurt. Hon ville verkligen ha medicinen, för hon vill bli lugnare säger hon. Sen hur mycket hon förstår egentligen, det vi ju inte. Men så länge hon inte knusslar så är vi glada.
Vi tyckte nog att medicinen verkade liiiitegrann iaf, önsketänkande eller inte??? Det visar sej..... :-)

På em var jag ute och gick en långpromenad i det härliga vintervädret. Soligt, vindstilla och - 10 grader. Lovely! Promenadsällskap hade jag också, av sötisen Julius. Vi lullar på och snackar lite. Skönt med avkoppling för denna stackars utslitna mamma. ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

chio

Jag är en smedjebacksbo som är född-69. Jag har 2 döttrar, Sandra (7 år) och Frida (6 år) samt en sambo. Mitt stora intresse förutom familjen är hästar. Jag försöker hålla igång íntresset så mycket jag kan, men tiden räcker inte alltid till så mycket som jag skulle vilja.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela