chios

Hab

Publicerad 2012-01-31 08:49:10 i Allmänt

Ligger i sängen och samlar energi. Det behövs med tanke på att vi ska till hab idag med frida. Hon ska träffa psykologen och läkaren för vidare utlåtande. Han ska även titta på hennes tunga/tungbandet för att bedömma om en operation behövs.
Jag är lite nervös för vad de har att säga om slutresultatet, om frida har adhd eller nån annan diagnos. Om hon ska få äta medicin/hur hennes framtid kommer att bli.
Älskade lilla barn, jag vill ju hennes bästa, för hennes skull såklart men även för oss andra runtikring. Det blir lite mycket ibland, men värst är det ju för henne som nästan aldrig får nån lugn&ro. Hoppas hon får hjälp!!
Underbara Frida, vi älskar dej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

chio

Jag är en smedjebacksbo som är född-69. Jag har 2 döttrar, Sandra (7 år) och Frida (6 år) samt en sambo. Mitt stora intresse förutom familjen är hästar. Jag försöker hålla igång íntresset så mycket jag kan, men tiden räcker inte alltid till så mycket som jag skulle vilja.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela