chios

Jahapp igen

Publicerad 2012-01-17 14:58:10 i Allmänt

Det andra inlägget försvann....det var nog inte meningen att det skulle visas. :-/

Anyway....hittills idag så har jah varit i stallet 2 ggr(passar på när barnen är på dagis/lekis)..... Samt tagit en välbehövlig promenad i solen. Skönt!

Jag längtar till isen försvinner så man kan gå ordentligt samt ta med sej en häst som sällskap. Alternativt att det kommer myyyycket snö åtminstone en vända till.

Ibland undrar jag hur människor prioriterar sin tid, sina känslor samt sina pengar. Ibland får man lägga sitt eget ego åt sidan och "offra" detta till dom som behöver det bättre. :-/

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

chio

Jag är en smedjebacksbo som är född-69. Jag har 2 döttrar, Sandra (7 år) och Frida (6 år) samt en sambo. Mitt stora intresse förutom familjen är hästar. Jag försöker hålla igång íntresset så mycket jag kan, men tiden räcker inte alltid till så mycket som jag skulle vilja.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela